Bitterfittan reporting in

Jag sa något om bildbevis förut and voliá:



Som en liten parantes så kan jag ju nämna att Brallan var lite bitter för att man tydligen inte kunde spåra var bönorna som EP använder kommer ifrån. Detta bekymrade henne och hon drack sitt kaffe med dåligt samvete.
     Själv köpte jag mig en stor varmchoklad med extra marsmellows - deras grädde var slut - och en macka som var sjuuhukt god, antagligen för att jag var så innerligt hungrig at the time. (Om det är någon som undrar, så intygar Brallan gärna om att jag åt ordentlig lunch som bestod av spagetti och köttfärssås.)



Efteråt blev det mys på café med andra kära vänner - Röklungan, Paranoidjäveln, Abbe-skabbe (som ska få ett nytt namn) och Gympabruden (som ska få nått bättre...) - och kvällen avslutades hemma hos A-S med bullar, te, choklad och Sex and the City - the movie. Och nu är det dags för P att erkänna att han faktiskt tycker om den filmen.

Bitterfittan out.

Kommentarer
Postat av: Garvet

http://www.espressohouse.com/bonor.aspx

2009-06-12 @ 01:13:06
Postat av: T

Haha Sex and the City... Vem ar gympabruden btw.

Fin bild alskling. puss!

2009-06-13 @ 20:32:45
URL: http://pfk.blogg.se/
Postat av: B

Amanda nyg. ;)

Tack :) jag kände mig faktiskt extremt söt den dagen (a) synd att du inte var hemma då för isf hade du inte kunnat släppa mig eller slutat pussa på mig för SÅ söt var jag x) hehehe.

Puss!

2009-06-14 @ 10:03:52
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0