Bitterfittan tar tag i problemet.

Nu ska jag göra något som jag aldrig tidiagre gjort på så kort varsel. Jag ska göra det utan gnäll och jag ska lyssna på vad de säger till mig (nästan). Mamma kör mig in till stan och lämnar av mig på Axess Akuten(!). Det du! Nej men allvarligt talat så känns det som en bra idé när halsen är så svullen att jag knappt kan prata. Febern har iaf sjunkt lite men jag har fortfarande ont i ögonen och det är svårt att titta åt alla håll förutom frammåt. Byta fokus är inte heller kul, it hurts. Men iaf, mamma tror att det är halsfluss - HA HA! Det är roligt. Jag vet inte varför det är roligt men jag tycker det är roligt. Det började den dagen jag var på EP med Brallan och sedan dess har det bara trappat upp, så mamma kom upp och väckte mig och sa "jag kör dig". Så nu ska jag duscha och förse er med en bild om hur jag känner mig just nu.
Ha de!
B


Mm, alla älskar kemi B.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0