Catchup. Eller bara roligt uttal av ketchup.

Jag blir inte frisk. Och det är inte kul, för nu är det ändå sommarlov och då fan ska man kunna ha kul utan att nysa som en jevel. Att kunna skratta utan att börja hosta som fan. Att kunna hoppa utan att huvet exploderar. För övrigt är min dator damp nu. Helt plötsligt bara slutar den skriva. Cepe.

Men men. Det har varit midsommar - hej hopp och grattis, typ.
Jag firade med familjen och T i Partille med låtsaskusinerna och goda vänner från Sthlm. Mysigt men segt - hade feber.
Sov hemma hos T på kvällen, tittade på film och hade det riktigt mysigt. Lördagen var i princip bara mysa i sängen - underbart!

Dagläger nummer 2 har dragit igång, dock jobbade jag inte igår för jag var sjuk. Men idag! Hehe var rätt kul. Bästa var när T kom dit för att bara umgås. Han upprepade hela tiden att han kände sig malplacé av någon anledning... Men sjukt mysig hemgång var det sedan - det är inte långt från Mariaplan hem till mig egentligen, men sjukt mysigt som sagt.

För övrigt så sitter jag nu och tittar på fotboll med far och bror - ertappade mor min med att äta upp mitt godis. 3-1 till Sverige i halvlek. Dock är det ju U21 så testoseronet pumpar över minsta lilla tackling - pojkar, bit ihop! Två spelare borta från semin redan - sug.

Bilder från midsommar kommer nog hamna på Facebook sen, så ta en titt vetja.

På fredag ska jag - fel, måååste jag - packa inför Gotland och Hultan för jag kommer inte hinna packa om när jag kommit hem. Jag är så himla fullbokad och poppis... hrm hrm.

13 dagar kvar till Hultsfred. Peace. B

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0