Öhh...

Hade kemiprov idag som avgjorde mitt slutbetyg, sköönt. Och saken är det att det kunda ha gått jättebra, för så kändes det. Men det kan också ha gått åt helvete, för det kändes så med! Och imon har jag en matte redovisning som också den avgör mitt slutbetyg. Det är inte kul.

Men det goa vädret lättar lite på mitt humör, hade det regnat nu i dessa tider så hade jag fan inte kunnat ta mig ur sängen på mornarna. Drog en sväng till slottskogen idag igen. Tändstickspojken, Abbe-skabbe, Hundvalpen och Roj först, sedan kom även Röklungan och Strömhjul. Trevligt trevligt.

I övrigt känns det inte som jag har åstadkommit någonting vettigt alls idag. Surt. Inte bra för självkänslan.
B


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0