Slå det...

Känsliga läsare varnas - med känsliga räknas pojkvän, PFK, Bartendern och Skurt - what you're about to read may disturb you.

Hela dagen, kvällen och natten igår - fredag - sov jag. Jag räknade efter och kom fram till att jag var vaken sammanlagt max(!) tre timmar igår. Och under de timmarna hade jag sjukt svårt att fokusera blicken, så skala räkor var inte kul. Sen äter man inte alls mycket när man är sjuk. Och ja, jag var sjuk. Med stora bokstäver. SJUK. Inte mått så illa på länge, har riktigt hög feber, jag fick knappt i mig någon mat alls utan drack bara massa vatten. Vaknade flera gånger och svettas som fan. Inte mysigt alls.



Men till det som är mest illa nu då.
Vägde mig imorse innan frukosten. Då visade vågen 46,2 kilo. Jag tänkte: wtf? Så jag tog av mig mjukisbrallorna och hoodtröjan för att få ett nogrannare utslag. 43,0? Va?? Berättade för mamma och pappa och de panikade lite lätt. Vilket inte är så konstigt i och för sig.
     Så nu ska jag äta var tredje timma för att gå upp i vikt och vi ska köpa hem låglaktosprodukter så jag kan äta ordentlig frukost utan att få ont i magen. Jag ska börja träna på riktigt så att jag blir ordentligt hungrig för annars äter jag inte.
     Jag vägde mig igen efter frukosten utan kläder och då vägde jag 46,6 så vågen har problem, men jag väger fortfarande alldeless för lite, detta var en väckarklocka. Mamma säger att jag ska lägga på mig 10 kilo. Det kommer aldrig gå och det får fan vara i muskler i så fall.

Förlåt Joppe, jag skulle lysnat på dig tidigare.
Bitterfittan

Kommentarer
Postat av: T

bra att du insag det nagon gang iaf :)

puss!

2009-06-13 @ 20:35:05

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0