Sweet summer

Äntligen är sommarn här! Undertbart - if I may say so.
Dagläger nummer två bara swishade förbi och may I say I liked it.
Det byggdes pyramider (typ)




Det ser bara ut som hon tar där.


The Best tittate förbi - som sagt, han kände sig malplacé.

Men men - today it's Friday och jag har inte packat alls, men jag har tvättat som fan och solat så jag är bruuuun! Nu ska jag hoppsa mig in i duschen för jag ska till Partille på dubbel artonårsfest, får se var jag sover ikväll...

Så jag ska packa mig imorn istället och sen drar jag till Gotland och tar Tändstickspojken med mig. Får min lön snart också så det blir trevligt. So long suckers!

PUSS - passa på och njut av värmen för snart försvinner den...
Bitterfittan med kärlek.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0