Damn

Hur lyckas man? Två skoldagar kvar och jag går och blir sjuk! Fan vad onödigt. Riktigt onödigt. Men det började ju inte där.

Igår kväll var jag hemma hos T och åt middag, riktigt gott. Det var disskusion om det var fisk- och potatisgratäng, potatis med fisk-i-gratäng, eller potatis och laxgratäng ;) Det var hur som helst en kväll med mycket, MYCKET roliga stunder med massa, MASSA skratt. Jens du är underbar på ditt egna lilla vis.

Men sen skulle jag faktiskt hem och då lyckas man ju glömma sin mobil. Vem lyckas glömma sin mobil? Och inte nog med det, jag hade tydligen blivit sms-bombad under kvällen och natten, sorry!

Ett av smsen var från min kära moster som undrade ifall jag ville färga håret, yes indeed i will. So... which color?

Kommentarer
Postat av: T

På mitt egna lilla vis, yay!

2009-06-04 @ 19:09:38
URL: http://pfk.blogg.se/
Postat av: B

:) klart!

2009-06-04 @ 19:13:17
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0