För Linus har tagit stude-ente-en...

...fy fan vad han e bra! Allas våran älskade Limpan, Linus "Hundvalpen" Glanzelius har tagit studenten. I två års tid har denna snubbe varit min största förebild på skolan. När jag gick i ettan var det ett och annat tafsande från hans sida, men klart man gillade uppmärksamheten, han gick ju i tvåan då (wow!). När jag började tvåan började vi bli kompisar på riktigt, jag valdes in i PFK och min kärlek för Linus bara växte. Han är målmedveten och grym på att debattera. Linus var killen som gjorde så att festkommittén startades upp på nytt och såg till att den hamnade i goda händer, han lärde oss väl. Formade oss från början, ändrade oss till det som han ville ha, en grym styrelse. Tack vare honom. Han är nu 18 fyllda och är klar med skolan. Klar med Polhem och klar med PFK. Men vet du vad? Du är fan inte klar med mig! Kärlek broder.


Älskar dig!

För övrigt är jag grymt snygg i studentmössa!
B

Kommentarer
Postat av: kung carl

grattis linus!

2009-05-28 @ 22:29:09

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0