Nedräkningen har börjat... (för längesen)

Nu är det fanimej inte mer än 8 skoldagar kvar tills sista sommarlovet. Sommar, sommar, sommar! Ge mig nu. Det är bara 8 dagar, men hur mycket ska man inte hinna på dessa 8 dagar? Fan asså. Nej det är inte roligt. Har en klump i magen och det är inte mys. Stress och annat hänger som ett jävla regnmoln över mig. Fy fan. Vill inte. Men som sagt, det är bara 8 skoldagar, 13 hela dagar kvar tills den där jävla klumpen i magen ska försvinna. I'm on it!

solnedgång
Ge mig sommar och sol och bruna ben!

Gott citat från Skurt i skolan idag:
S: "Ta fram en penna."
B: "Du kan ta fram en penna."
S: "Men nej jag har ingen penna."
B: "Skurt, du håller en penna i handen..."
S: "Mm, jag vet... Men jag orkar inte skriva. Ta upp en penna nu."

Bitterfittan
Ps. Nu öppnade min bror dörren, vände sig om, putade ut med rumpan och drog världens pruttljud och spottade säkert ner hela uterummet med saliv samtidigt. Moget. Ds.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0