Bitterfittan goes solo



Bitter but sweet - that's me.

Mitt intresse för att blogga kom efter att jag under en tid agerat som "Blogghora" för PFK - Polhems festkommitté. När jag berättade för Paranoidjävlen att jag skaffat mig en egen blogg blev han bestört och sa: "Men vad kommer hända med PFK-bloggen nu då?!" Och jag kan lugna dig med att säga att jag självklart ska fortsätta blogga på PFK' s blogg. Men jag kände att jag ville skriva av mig om mer personliga grejer, och då kändes inte PFK-bloggen så bra för det. Dessutom kan man lägga ut mer smarriga detaljer som måste censureras på PFK' s blogg för skolans och elevernas bästa, sånt kan man skriva här...

PUSS
Bitterfittan

Kommentarer
Postat av: haniie

du är ju helt umulig!!!! lovar bara för att du älskar min blogg så mkt... den är besk! hehe.

2009-05-25 @ 11:36:19
URL: http://haniiie.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0