Brännö '09

Det har varit sjukt mycket fläng för min del, men det har varit skönt det oxo. Dessa två veckor har varit fulla med regn, vind, moln, sol och ännu mera sol. Det slutade iaf bra. Nu ska jag försöka skynda mig ut i solen igen - för det är så sjuuukt varmt ute! Najs.

Om man ska prata om antalet bilder som tagits i år så blev det inte ens 1/6 av hur många jag tog förra året. Men det gör inget. Här har ni några stycken iaf:

... seg dator ...

Nej men skit i det då!! *sur*
Fan ta detta. Jag laddar upp skiten när jag kommer hem i stället. Titta förbi på lördag kväll så blir det diabilder to the poeple. Nej det blir det inte. Men det blir bilder på nätet så ni behöver bara titta förbi här på bloggen.

Brännö '07 var "Do you know what it feeeeels like? Looooovin someone that's in a rush to trough you awaaaaay!"
Brännö '08 var B1 och B2 i Bebbens stuga analysering everything about Love.
Brännö '09 var Pokémon. Sluta skratta! pkmn is the fucking shit.


Ps. Har ni varit inne på PFK: s blogg på senaste? Skabbet har skrivit fint. Läs läs.
Pps. Jag har läst Ps. I Love You och jag grät nu också. Filmen var inte rolig. Läs läs och se se.

Kommentarer
Postat av: h

Bulbazaaaaaaar!!!!

2009-08-07 @ 23:58:37
URL: http://hannay3.blogg.se/
Postat av: B

Hahahahaha, indeed!

2009-08-08 @ 18:02:54
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0