Pratat i sömnen

B2 sov hos mig igår efter en skön myskväll med krånglande DVD-filmer från Shanghai som mitt playstation inte ville läsa av helt. Vi - försökte - se Vicky, Christina, Barcelona som fuckade sig halvvägs igenom så om någon har den får ni gärna dela med er. Hon hade även med sig Twilight till mig - jag hade tills igår kväll inte sett filmen utan koncentrerat mig på böckerna. Jag är kär.

När vi till slut däckade i bäddsoffan vid halv ett var vi verkligen slut. Några timmar senare så hade B2 velat ha lite mer täcke som jag tydligen hade lagt beslag på. Hon drog lite i det och jag skriker tillbaka:
- NEJ!
- Jo, B, jag måste ha täcke.
- NEJ, DU FÅR INTE!
- Jo, B!
- Nej. *sammanbitet*

Jag trodde inte att jag pratade så mycket i sömnen, men det gör jag tydligen...


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0