Spelning på Sticky

Onsdagen började hektiskt med ett Noll-k möte klockan 8.00 på skolan. Alla var pigga och glada - jo då! Efter mötet drog jag till Kungsportsläkarna och fick höra att - "ja du är nog laktosintolerant, men mer än så behöver jag inte göra." Man bah: Okeej. Tog mig till In-ex och hämtade upp nollningsskyltar - men jag fick inte alla, så jag ska åka tillbaka idag. *suck*

När jag väl var hemma igen kom min älskade stylist B2 hit och bestämde huxflux att jag inte fick ha byxor på mig. Det tog väl ungefär en timmas bråkande men till slut var vi (nästan) överrens. Jag vet inte men det är något med termen "Jag har inget att ha på mig!" som har tjatat sig in i mitt huvud. Undrar varför...



Det slutade iaf med stvart tunika och korta shorts (B2 fick som hon ville - jag hade bara ben).



B2 somnade i soffan så jag fick sminka mig själv även om hon hade bestämt hur jag skulle se ut även i fejset. Men sminkningen blev av lite mörkare nyans på ögonskuggan och solpuder på fejset.

     

Sen bar det av mot Sticky för soundcheck med Selsius. Och sen dess har jag inte varit hemma på tre dygn, därför det har varit ett litet uppehåll på bloggen. När vi sedan satt på hållplatsen utanför mitt lilla hus så säger B2: "Jag vill ha dålig andedräkt. Vad vill du ha?" Jag tittar konstigt på henne och sen pekar hon mot reklamskylten. "Den är sötast."



"Jaha!" säger jag som jag fått en uppenbarelse. Jag tittar runt på planschen en stund och bestämmer mig sedan. "Jag vill ha klamydia!"


Sjukt söt.









Spelningen gick bra. Och vet ni? Jag har varit på Sticky nu! Woho! Men snart kommer jag vara där på regular basis. 1 månad och 1 vecka kvar. Om 1 månad och 1 vecka är det min 18årsdag. Oh shit! That's sweet.

Men som sagt så har jag inte varit hemma på ett tag. Jag sov hos T den kvällen och dagen därpå åkte vi in till EP och träffade både P och A-S innan vi åkte till Berg 211 för att prata med Jocke Berg.

Efteråt åkte vi till Myrorna och tittade på Abbes målningar - de är fett najs, åk ditt och titta - they're on the top floor. Träffade Röklungan, hans syster och hennes kompis, Stoney, och Johnny. Sen slappade vi i Slottsskogen innan jag, T och P åkte till Bögatan och myste där, tog en tripp till gamla SVT-huset och skrämde upp oss själva som fan, utan att ens gå in i huset.

Sov en till natt hos T och sen var det fredag och då var det bygg&sup-dag hemma has A-S och vi passade på att måla våra rockar.

På kvällen var det tjejkväll hemma hos B2 med sk8-lover och kocken - kul som vanligt. Och när jag kom hem så hade min bror gjort ett konstaterande:


Joel är best.

Puss, B
Ps. Här har ni henne, min älskade B2: http://hannay3.blogg.se

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0