Rekord

Jag och B3, eller "Lilla Felicia" har ränt runt på stan en hel del denna veckan. För det första så köpte vi 178 nollningsskyltar. Efter två dagar fick jag åka tillbaka till IN-EX på lunchrasten för att de hade sålt slut. Jag köpte då 60 stycken. Efter en och en halv timme får jag ett sms från T där det står: "Skyltarna slut igen." Då var vi alltså uppe i 238 sålda skyltar. Jag åkte tillbaka till IN-EX och köpte 50 skyltar till. Fatta vad jag gör för er era värdelösa nollor?!

Ettorna började i måndags. Då var det 5 personer som anmälde sig direkt. På onsdagen tömde jag skåpet och räknade namn. Då var det 201 som hade anmält sig. Idag, fredag, tog jag med dem sista lapparna och tro det eller ej men 2009 års nollning har 244 anmälda nollor. Vi är 41 stycken nollare i år vilket betyder att vi har 5,95 nollor var. De'e naajs!

Nollningen kommer blir sjukt ball och jag kan säga så här: Jag är inte pussy, är det någon som gör nått de inte borde ligger han eller hon illa till.


"We-want-you-out Felix"

Kärlek, Fred Och Förståelse.
[bee']

Kommentarer
Postat av: Linus

Alltså behövs en sjukt stor festlokal. ?

2009-08-28 @ 20:35:35
Postat av: Anonym

Nice!

2009-08-28 @ 21:06:04
Postat av: B

Asså typ aa. Men om vi ska ha det på Berg så blir det en non-alcoholic-party. Värt?

2009-08-29 @ 09:43:13
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0