I'm an active bitch

Igår var det simmning på valhalla med Bartendern - vi var awesome. Bestämde oss dessutom för att köpa årskort, duktiga är vi. Mamma och pappa vill inte betala för mig längre nu "när jag är 18", för det är jag ju. Det kan jag leva med så länge "du är arton du tar eget ansvar" gäller för allt annat också. Så som var jag sover på skoldagar...

Okej nu tappa jag tråden... Aaaanyway, så ska jag och B2 börja simma regelbundet. Planen från början var jag jag skulle göra det med T men the more the merrier! Dessutom är det bra att vara tre för om en bangar så är man fortfarande två då. Smartigt värre. Om våra scheman passar...



Sen blev det en tripp till stan för att köpa lite grunkor. Så som skor, underkläder och lite accessoarer. Najs.
Då hittade vi Strömhjul och så hade vi det allmänt trevligt alla tre ändå tills jag insåg (okej mamma skickade ett sms...) och frågade: "Du har väl inte glömt att du ska vara barnvakt ikväll va?" Jag svarar: "neeeej dååå!" *host*
    Så det blev stress, stress, stress till bussen och sen hem - tog med mig Strömhjul och bestämde med B2 att vi skulle simma på fredag oxo. En pizza, Bolt, och åtaliga glas med Cola senare satt jag och Strömhjul och lät som lasersvärd. Kul kan man ha. När sockerkicken slog i ordentlig kom vi fram till att vi skulle arrangera en star wars-flash mob. Brodern min springer då upp och kommer ned efter 15 min i full Darth Vader mundering. Sött. Tänk er hela Dark side under ledning av en Darth Vader som är enåtjugi.

Nu börjar jag dock sakna Joppe lite för mkt tror jag. Så jag ska bota det genom att plugga fysik. Åh vilken underbar dag...

Puss hej!
B1

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0