Part-ill-e

Partaaay! Typ inte. Hanzy är panik-stress över allt hon måste göra och inte göra innan hon åker iväg imonbitti. Sen kommer hennes mamma med den trevliga överaskningen att hon måste städa ur hela sitt rum innan hon åker för att de ska olja golven medan hon är borta. Roligt värre!

Själv har jag blivit behandlad som om jag vore 12 och Hanzy 43. Det är 75 dagar mellan våra artonårsdagar. NO FAIR! Men å andra sidan var det ingen som gnällde på mig när jag räckte ut tungan vid matbordet, men Hanzy var tvungen att sitta kvar när de andra barnen gick därifrån, så livet känns lite bättre nu.

Nu har jag by the way köpt årskort på Valhalla som det kommer att bli fucked up mycket simning nu! Simmade idag och ska simma i morn. Jag och B2 möts på Korsvägen 07.54. (När gick jag med på det här?)
I'll always got your back honey <3

Love to the people.
Bitterfittan.

Kommentarer
Postat av: B2

Jag ångrade mig såfort jag sa orden: Ska vi simma kl 8?? Ses 07.54 <3

2009-07-24 @ 22:21:10
URL: http://hannay3.blogg.se/
Postat av: hon som slavar i kassan på mcd.

har ni slagit i skallarna eller?! klockan ÅTTA! jag ska träna klockan 10 imorgon och jag vill dö -.-

2009-07-25 @ 00:27:26
Postat av: B1

men B2 visst gick det bra! Grymma vad vi. Ska skriva ett inlägg om det nu xD

Och btw "sk8-lover" så är jag ute efter ditt jobb!

I'm comming to find you (8) hmm den låten passar nästan...

2009-07-25 @ 11:12:55
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/
Postat av: "sk8-lover"

efter MITT jobb? oh fuck. tänk om dom ringer en dag och ba: sarah, vi har hittat en ersättare för dig. du får sparken. vi vill aldrig mer se dig på mc. KLICK.

2009-07-26 @ 01:58:39
Postat av: B

Oj nej, så var det ju inte meningen att det skulle bli, I'm so sorry. KLICK

2009-07-26 @ 18:59:05
URL: http://pfk.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0