Too good to be true

Det har varit en helt underbar helg med goa folk och gott väder. Synd att det är måndag om en timma...

Fredagen spenderades med Strömhjul och Tändstickspojken. Vi promenerade/bråkade om T: s longboard - välj själv - genom slottskogen för att sedan landa vid fontänen med en påse chips och alldeless för mycket kläder på oss. Efter någon timma eller två bestämde vi oss för att åka hem till mig för att dra en filmkväll. Paranoidjäveln hängde på och stämningen blev ännu goare där vi satt uppe på vinden och tittade på Pineapple Express. Sjuk film men mysigt folk.

Lördag betydde ett besök hemma hos farmor och farfar. Där jag, min far och hans far satt och försökte lösa ett matteproblem. Fy. Men det löste sig (nästan) och nu ska jag bara komma på resten och göra en snygg redovisning så jag kan få MVG i matte D. Najs.
Sen blev det en timmas solning - älska mitt pigment, sorry T - och nu är man härligt brun. Tanken var att det skulle bli mer longboarding fast med Skurt, dock var jag fast hemma så det blidde inte så. Tar det nån annan gång.
Kvällen betydde middag hemma hos T, en härlig promenad, mys under täcket i soffan - tittandes på the illusionist. Puss på dig.

Söndag var som en repris av fredag och lördag - minus farmor och farfar. Härligt väder och en jävla massa bus med T. Bara för att man är 18 betyder inte det att man är vuxen, right? Och för övrigt så fick jag även svart bälte i sudoku idag. På andra försöket, men ändå... 



Jag är bortskämd, men jag vet om det.
B

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0