Kanelbullar och blåsigt väder.

Befinner mig nu hemma hos Tändsticksbarnen. Flickan har dock inte kommit hem än, men när hon gör det - då jävlar! Då jävlar skall det bakas bullar! Bullbakarna är: Tändstickspojken, "93:an", Bitterfittan, Tändsticksflickan och eventuellt Tf's polare A. Jag har en känsla av att det kommer bli sjukt mycket skratt och kramper i magen- ser fram emot det. Bilder kommer senare!

Peace B


Update:

A kom tyvärr inte med, men vi hade nog kul utan honom. Det var laktosfri mjölk i smeten och det var av skratt jag menade att det skulle bli kramper i magen, inte laktos, Tändsticksflickan!


"93:an" vispar på för fullt - han fyller för övrigt 18 nu i veckan! Grattis!


Tf: "Hur mycket har du?"
Tp: "Vet inte, jag improviserar."
Tf: "Men det där räcker inte."
Tp: "SKA JAG TA MER?!"
Tf: "Jaa, 300 gram ska de va."


De skulle snurras och jag sög på det. Så jag kom på en egen teknik.


Snurra, släng upp den i luften, och korva ihop den.
Jag gillar koncentrationen på både mig och T.


Tändsticksflickans rosettbulle.
"Asså den måste du bara lägga ut på bloggen."

Jag har nog aldrig ätit så goda bullar fria från laktos. De var mjuka på insidan med en härlig krispig yta. Sweet.


Kommentarer
Postat av: Tändsticksflickan : )

Inga kramper här inte. Vi kör laktosfritt!

2009-10-04 @ 19:39:05
URL: http://tovetovetovetove.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0