Låång lördag.

Nu har jag återigen upplevt en sån där ruskigt lång dag, som min födelsedag var. Men den var inte ruskig. Jag gillade min födelsedag...

Aaaaany-who... Mina omtalade lördagsplaner blev inte riktigt som de skulle bli.
Hallon mådde inte bra så hon stannade hemma. Jag förstår henne till hundrafemtio procent för ibland pallar man bara inte. Kärlek till dig bruden krya på dig!

Familjen Vatten var här och jag fick detta fina halsband i present:



Det rosa snöret är just det - ett snöre. Så jag ska sätta dit en silverkedja sedan så blir det finfint!

Jag har skrivit sex stycken blogginlägg i dag. Det brukar betyda att jag jag inte haft något att göra eller att jag bara inte orkat sysselsätta mig och det kan nog stämma riktigt bra. Båda av dem.

Men jag har skrivit på min, Skurt och Stens labrapport i Biotekniken och jag säger det igen - så jävla roligt ämne. Det är fan inte ofta jag frivilligt sätter mig och skriver arbeten. - Fan svenskan!

Min tränare ringde tillbaka till mig nu på kvällen. Hon ringde på hemtelefonen och jag hann inte komma mycket längre än "Hej det är Linnea" innan hon svarar "Ja men du ska ju inte tävla imorn." Det känns tråkigt att inte få tävla och det känns som att jag sviker laget lite, men det känns nästan ännu bättre att tränaren är så fruktansvärt förstående.

Och nu hänger det på mig. Jag måste blir frisk. När jag är frisk så ska jag ta tag i min träning. Jag ska se till så att jag blir bra i kroppen. Jag ska bli av med min astma. Målet är inte SM i gymnastik, det är för långt bort. Målet skulle kunna vara JSM, men kommer jag fortfarande vilja det då? Nej, mitt riktiga mål är att kunna stå längst fram på en Killerskonsert. Och jag ska kunna stå där från början till slut. Jag ska kunna lyssna på Human utan att gråtta på grund av minnena från Hultsfred.

Guldkornet för dagen måste ändå vara att T är på markland nu och här inom 6 minuter. Han åkte hemifrån 23.37 för att jag bad honom. Han är guld värd. Idag fyller hans mamma år, så det finns inte så mycket annat att göra annat än att säga: Grattis K

Kärleksfull och nöjd


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0