When your shoes stick to the floor you know you've been at Sticky.

Det var första gången jag var på krogen - och det var fantastiskt! Stämningen, folket, lokalen... Det var top floor och det var sjukt kul! Jag kunde dansa non stopp hela kvällen utan minsta astma, för jag tänkte inte på det, jag hade bara kul!

Jag var där med Tändstickspojken, Synden, Spidey och Strömhjul och oj vad jag gillar att umgås med det gänget. Som egentligen är ett väldigt udda gäng - deras gemenskap hänger på att de går på krogen tillsammans.

För att sammanfatta kvällen i en mening kan jag utan tvekan säga att jag inte haft så här roligt på riktigt riktigt jävla länge!

Puss puss, bitterfittan.

Kommentarer
Postat av: spidey

<3

2009-10-04 @ 01:12:55
Postat av: Stroemhjul

Vaddå att vi går ut på krogen?

Okejdå, du kan ha en poäng, men inte helt!

2009-10-07 @ 10:45:54

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0