98 - lucky number?

Idag har jag skrivit mitt 98:e inlägg och även haft 98 besökare. Jag måste säga att jag tycker det är riktigt bra jobbat av mig som skrivit och av er som läst. Eller i alla fall tittat på bilderna.
     Eftersom att detta blir inlägg nummer 99 så kör vi på det hundrade inlägget och hundra läsare imorgon va? Va inte så tråkiga nu, do it for the team!

Pojkvännen min ringde vid halv fem och frågade om han fick komma hit - pluspoäng! Hans syster körde hit honom och fnissandes berättade han hur hon hade fått kärringstopp i rondellen vid ICA. PINSAMT! Jag tycker dock att hon är jätteduktig som klarade uppkörningen på första försöket efter bara en månad av övningskörande!
     Vid middagen lyckades T placera in flera fina pikar mot min far och min lilla lillebror berättade med stora ögon om stridsplan och alla möjliga vapen som han hade sett och hållit i idag när han var på barnkalas (BARNKALAS?!) så mamma tog med honom till kyrkan när hon skulle rösta. Som att det skulle ställa allt till rätta i det lilla huvudet.
     Kvällen slutade nu dock ensam framför datorn med en flaska vin - nej vatten var det visst. Dock var Kenny Starfighter med Tändstickspojken fnittrandes i soffan inget dåligt slut på en underbar helg.

Puss på er alla underbara människor, nu ska jag sova :)

Ps. I love you...


Kommentarer
Postat av: Tändsticksflickan : )

Det mest irriterande med hela kärringstopps-grejen var ju att det var brors fel! För det var honom jag stannade för vid övergångsstället.

När jag sen skulle starta gjorde jag fel på något sätt för bilen startade inte förrän på tredje försöket så jag hann bli ganska sjukt nervös att det hade blivit något rejält fel på bilen, och med all kö bakom mig!

I övrigt är ju Ps I Love You årets bok!

2009-09-21 @ 12:36:18
URL: http://tovetovetovetove.blogg.se/
Postat av: B

Haha, jag vet han sa det. Och det lilla kräket var så nöjd med sig själv också. Hoppas du slog honom när han kom hem ;) Usch, ja jag hade fått überpaniken.

Den är så sjukt bra, håller helt och hållet med dig.

2009-09-22 @ 14:28:17
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0