Allt - nej, inget - händer.

Idag hade vi våran första webkonferens med Shanghai. Det gick så där.

Vi skulle samlas halv nio svensk tid för att allt skulle vara klart och ingen skulle vara sen när det började klockan 9.00. Kinesisk tid började det 15.00. Men det började inte 9.00. Det cepade och dampade och kom inte igång förens runt 10.00 och då hackade det fram och tillbaka så vi fick gå halv elva. Vad betydde det? Håltimma. Håltimma fram till klockan 13.20! Jobbigt!

Så nu har jag tryckt i mig mat som var dels för stark och dels inte färdigkokt. Jag har ont i magen och kramat på min pojkvänn. Jag har varit inne på facebook och uppdaterat på bloggen, fick dessutom svar från min anonyma vän, läs läs!

Juste, jag var och pratade inne hos rektorn också, jag ska stå på gymnasiemässan! Små gulliga 94:or, the end is near! (I'll be there tuesday för er som vill träffa mig. Och jag kommer uppenbarligen stå i Polhems bås!)

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå Linnea du är så cool!

seriöst du är nog faktiskt min förebild :D

2009-09-23 @ 17:08:01
Postat av: Anonym

vem skrev det?

2009-09-23 @ 17:10:18
Postat av: Annie

haha vad alla är anonyma :O

2009-09-23 @ 19:53:45
URL: http://rockmyw0rld.blogspot.com
Postat av: B

Haha, naw. Någon som tycker jag är "cool". Jag vet att du inte är samma anonyma person son jag har skrivit om. :)

2009-09-24 @ 11:53:17
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0