Use protection.

Idag i skolan hade vi en liten hyllning till World contraception day. Detta gjordes med frågesport, gratis kondomer och all möjlig information om STD's och annat. Och jag som var med och hjälpte till fick denna assscooola t-shirt.


LIGGA SCHYSST en del av WORLD CONTRACEPTION DAY


Paranoidjäveln tyckte det var väldigt passande att jag skulle stå där. Han har humor den killen.
B: "Aa för jag kan ju redan allt, eller hur?"
P: "Hahahah, aaaaa!!"
B: "'Så här ska ni göra... ' eller vadå? 'Så här ska ni inte göra...'"
P fnissar så han blir röd i ansiktet.
Men jo det var kul, humor humor.

Efter att ha lunchat med BigSmile och tjejen-som-inte-får-gå-på-nollningsfest-för-mamma-och-pappa-men-kom-dit-ändå så åkte jag till Bokmässan för vi fick det som läxa i Svenska B. På vägen dit så åkte jag med den gladaste och trevligaste busschauför. Jag blev på så jävla glatt humör, helt underbart. Åkte med 760 så det var ju inte så konstigt egentligen, mölndal har de gladaste busschaffisarna - inget snack om saken!

Väl framme på bokmässan insåg jag detta: det var packat med folk, alla var redan trötta på skiten och alla ville hem. Nu ska jag bara skriva om den meningen till en liten uppsats på 140 tecken. Uppsats är fel ord men ni fattar grejen.

Kvällen ser ut som att det blir fest. Har ingen aning om var men det är med PFK-gänget så det lär ju sluta illa.
Puss på er vi hörs later on.

Ps. När jag satt på Sahlgrenska och väntade på 6:an såg jag två - letar efter rätt ord - kvinnor. Dessa såg ut som clowner. Jag fick panik, vem lärde dem att sminka sig?! Jag brukar inte påpeka sådant - okej jo det gör jag, men oftast för mig själv. Så jag vände mig om och där stod en till som inte kunde sminka sig. Detta var inte okej, skicka dem på sminkkurs! Ingen kan sminka sig. Bara arga tanten med blåa byxor som hade klarat av dagens uppdrag - hon var osminkad.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0