Helgens oskyldiga planer

Igår när jag gick och la mig så skrev jag två stödord - eller stördord kanske är mer rätt... - så att jag skulle komma ihåg vad jag skulle blogga om idag. Och nu, nu kommer jag inte ihåg vad stödorden stod för.

Är det bara jag som lyckas? Jag menar allvarlig, så här hade jag skrivit; "Blogga om: Penna + helgen." Och nu undrar jag vad FA-AN det var för intressant jag skulle skriva om en PENNA?! Seriöst, hur sjuk i huvet kan man bli? Men det här är jättefrustrerande för jag vet att det var något viktigt/roligt/intressant jag skulle skriva och så står det "Penna"? Wtf?!

 Det enda jag kan komma på om en penna så där på rak arm är att Hallon har en såndär bläckpenna med fyra färger som hon trodde att hon hade tappat, men så hittade jag den. Men det kan ju KNAPPAST vara det jag skulle skriva om... Snopp.

Jaja! Nog om det, angående helgen kommer jag iaf ihåg vad det var jag skulle skriva. Hultsfredgänget (minus mig och skåningarna) åker på fredag till Hamburgö/Abbes land för att äta kräftor och dricka bäss. Och jag får inte följa med. Eller Abbes egna ord: "Du får men jag vet inte om du vill/orkar/klara av det." Och han har fucking rätt. Jag är inte ens frisk än. Så jag ska chilla i helgen, mysa lite kanske, men mest plugga matte. Kul.

Så jag skickade sms till B2 och skrev:

Du har planer med mig
hela helgen BARA SÅ DU
VET! :) puss

Fick efter några frågor och svar tillbaka detta underbara sms:

Oroa dig inte, vi ska ha
tjejkväll med vin,
vodka, kuddkrig i
underkläder å p-filmer
så blir de nog lagom
avundsjuka.

Jag ÄLSKAR den bruden.





Men... Hon kan inte denna helgen så det blir nästa.

Sammanfattningsvis, så är det 18 bokstäver i sammanfattningsvis, och jag är ensam i helgen. Och om du räknade bokstäverna i sammanfattningsvis så skrattar jag åt dig. Ett elakt kallt skratt med ett bittert leende, för jag är bitter av mig.


Kommentarer
Postat av: T

Jag tippar att penna står för att du lyckades sätta upp håret i en penna. men det är ju bara jag...

2009-09-10 @ 10:08:26
URL: http://pfk.blogg.se/
Postat av: B

Du är underbar! Nu blir det ett till blogginlägg! xD

2009-09-10 @ 10:35:33
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0