"Isn't she lovely"

Måste börja med att be om ursäkt till Blondie. Han kom till mig i skolan idag och klagade på mig för att jag inte skrivit på "JÄTTELÄNGE"! Min förklaring är denna:

1. Internet har legat nere, jag har verkligen försökt. Tvingade pappa att fixa det nu, han gnällde en aning. Och svor tyst.
2. Jag har haft sjyykt mycket träningar i helgen. Danskarna var här och damn, nu börjar faktiskt friståendet se bra ut, känns riktigt skönt!
3. Jag har haft släktkalas. Höhö.



Jag fick Converse, en sjal, ett armband, ett halsband, Odd Molly-blus (som typ gåttit sönder så jag ska byta den), örhängen, guldkedja till min månadssten som jag fick när jag va typ bebis, en parfym, och - farmor och farfar har humor - bilar och bidrag till körkort :)

MEN the real deal är faktiskt imon. AMMAGADD! shitshitshit, panikångest. - för någon anledning, återkommer med den.

Söndag kväll var otroligt mysig och det var ett helvete att ta sig ur den mysiga sängen och varma famnen jag hade slumrat till i. Vi hade tittat på film och pratat och skrattat och gråtit. En helt underbar kväll med en underbar kille - man får vara klyschig ibland.


Äpple/Hallon-paj med vaniljglass + o'boypulver. Så jävla gott, hatar laktosintolerans.

Aaaanywho - låter som Paranoidjäveln, och ni som inte vet hur han låter när han säger så, SHAME ON YOU! - back to things I wanted to tell y'all. Fysiklektionen - GAH jag dör. Den är verkligen dödande lång på måndagar. Och torsdagar. Och fredagar... Höhö, fysik är alltid långt. FAN vad jag spårar idag då. POÄNGEN var iaf...... inte alls rolig och nu funderara jag på att bara ta bort hela detta stycket... näh, pallar inte--- Jag var hungrig och min matbit såg arg ut:


I swear to God, that Kellogs Special-K Bar was possessed. And mad.

Men i övrigt är jag så jävla glad! Hela klassen på ett flak och - på det stora feta big ass mukka fukking flaket! I'm so happy! Kommer bli så jävla ball och äntligen känns det som det är go stämning i klassen! Dispyten förra måndagen är inte glömd men över i alla fall och det känns jätteskönt!

Men men, då var det < 1,5 timma kvar tills man var vuxen. (O.o)
Oh my fucking God, I kräks.

Yours fucking truly


Ps. Har börjat skriva "höhö" väldigt mycket. Wonder why...
Pps. Det var ingen pik eller hint eller vink till någon när jag skrev "Wonder why...", jag undrar seriöst.

Kommentarer
Postat av: T

Vuxen och vuxen...

2009-09-28 @ 23:01:28
Postat av: B

shut up...

2009-09-28 @ 23:05:42
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/
Postat av: sarah, du vet. eller sk8er-lover som du kallar mig.

så kände jag med linnea. när jag skulle fylla arton. det är helt naturligt.

men grejen är, att om typ 18 minuter så kommer du att känna helt annorlunda. du kommer att vilja betala räkningar och du kommer att längta efter ett tråkigt kontorsjobb. du kommer inte kunna bärga dig tills du får deklarera och byta glödlampor och du kommer att tycka att det är kul att tvätta.

så är det. över en natt bara.

2009-09-28 @ 23:41:44
Postat av: B

åh men fan va bra, nu känns det redan mycket bättre. tror jag ska gå och byta glödlampan på toan nu. den har varit i behov av det i över 1 år.

2009-09-29 @ 19:44:19
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0