Movie night

Efter allergiutbrottet på svenskalektionen igår satte jag mig på färjan och åkte över till röntgen för att få en utskrift på min remiss som skrevs för snart tre år sedan... Hoppas på att detta hjälper mig ur pengakrisen.
    På färjan ringer T och undrar om jag vill hjälpa honom köpa kostym till ett bröllop han är på nu. Jag har ett ord som sammanfattar upplevelsen av Tändstickspojken i kostym: SMASKENS!
    Han surprisade mig med ett biobesök - jag fick välja film! Han ångrade sig då, men gick med på det såklart. Jag menar, vad hade han för val?


Detta var en av de roligaste filmerna jag sett. Jag rekommenderar den till alla! T tyckte också att den var jätterolig så det är absolut ingen tjejfilm. Det är 1 ton med sexskämt och jag dööör av magkramp! FUCKING SE DEN!!


"Don't teach the teacher!"



Detta gillar vi tjejer. Detta gillar vi...

B B B B B, fem av fem möjliga. Den hade allt!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0