Über raporterar in

Ojoj, förlåt förlåt, för att jag inte har skrivit på ett tag. Men nu fick jag faktiskt en pause mitt i nollningsveckan så jag tänkte skriva lite lite om hur det varit än så länge.

Måndagen invigdes med en hink vatten, närmre 300 nollor och stönbock så det stod härliga till. På kvällen hade vi kuddkrig som stördes av vattenballonger och bad i poseidon, nollningen varade 45 minuter. Sen var vi några - älskar er - som stannade kvar och sopade ihop alla fjädrar, det tog 1 h 45 min. Ginger Felix utbrast då att städningen inte ska ta längre tid än nollningen i sig. Och det kan man ju hålla med om.

Tisdag var det försäljningsdag och oj vad kul det var. Halvbra väder med göteborgarna hade inga porblem med att bli av med växel för det! Efter två timmar kvarstod faktum att 5000 svenska riksdaler var insamlade av mina duktiga små nollor! Nytt rekord, precis som på antalet deltagande - det kan ju gå hand i hand?

Onsdag - såpabrottning, mycket uppskattat av både nollor, nollare och civilpersoner (enda tills de kom för nära...). Presseningen blev dock kvar på brottsplatsen, Felix Felix, hur tänkte du där? Den behövs ju senare...

Idag hade jag inga lektioner så jag har stannat hemma för att ta igen all tvättid som har försummats på nått vänster. Matte E är nästa på göra listan och snart kommer Hallon hit för lite läxhjälp.

Puss och kram
Bilder kommer upp här senare men har ni brottom föreslår jag FB.

Über "Bitterfittan" Felicia.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0