En vecka som vuxen.

Helt plötsligt har det gått en vecka. Men det känns snarare som att veckan redan hade gått under födelsedagen. Det har gått så jävla långsamt.

Onsdag den 30
Hade en lugn och mysig dag i skolan och på eftermiddagen var det möte med PFK och en festsnubbe. (Inga namn you know) Och på detta möte kom vi fram till att vi ska ha "pre-student"- fester! Konceptet heter Student200 och sedan Student100 vilket betyder att vi ska ha en studentfest 200 dagar innan studenten och en 100 dagar innan.
Såå, Polhems treor, mina kära studenter, den 22:e okt, en torsdag är det fest. Det är krogen och absolut 18 +

Efteråt satt jag och Paranoidjäveln och pluggade matte i stadsbiblioteket, jag tyckte det gick rätt bra, men folk är fan inte tysta i biblioteket! - seriously, keep it down!

Torsdag var sticky och det var fucking skoj! Krogen är roligt!

Fredag var mysig med Tändstickspojken i sängen, massa mysigt.

Lördag - oj.
Hade fyra timmars träning med gymnastiken och shit, jag var helt slut men tog nästan inte i. Läskigt!
Sen var det kalas hemma. Det var tacos och skönt folk med filmtittande.


Mitt i stressen - B2 är bra på att ta kort.


Jag och Skurt kaxar i bakgrunden. Han är längre än mig.


ÄNTLIGEN MAT!

Söndag - Kanelbullens dag
Den har ju fö fan ett eget inlägg...
Men där på kvällen blev jag sjuk. Jag låg och skakade i febersvallningar och hackade tänder och svettades om vart annat. Så den underbara Tändsticksflickan körde mig hem. Så jävla snällt av henne! Tack igen :)

Måndag - Hemma sjuk.
Jag tittade på tv. Hela dagen.

Tisdag - Gymnasiemässan... Höhö.
Efteråt åkte jag hem till T för att ligga och hålla om honom lite. Det slutade med att han åkte in till vårdcentralen och jag åkte hem. Det slutade med att jag låg i min säng och grät av smärta...

Onsdag - Idag.
...och nu har jag bokat tid hos läkaren så jag ska vara där 11.40, skönt att jag fick en tid och att jag slapp akuten iaf.
Jag är inte på humör. Jag har ont. Och bråkar. Jag orkar bara inte just nu. Det är lite "fuck off" över hela situationen. I don't pall.

Göra listan idag:
[x] Kungsportsläkarna
[ ] Hämta Odd Molly-blus
[ ] Gå till banken

Nu ska jag fylla i tävlingsblanketter för mina små gymnaster.
Puss på det? Nae.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0