Ett verb goes adjektiv.

Om man pysslar så är man pysslig. Alltså betyder det att något man gör kan även vara en förklaring på något man är...? Oj nu förvirrade jag mig själv. Min poäng var i alla fall att jag har pysslat mer med min nollningsrock! Blir så glad av det!

Minns ni hur den såg ut förut?


Kan säga så mycket som att det är MER på den nu. Inte drickan! Fler saker. Mer kladd! I like, I like. Titta, titta:



















Så såg alltså rocken ut innan nollningen började, ska bli intressant att se hur den ser ut när vi är klara lördag vecka 36.

I'll be in touch, kisses
Bitterfittan

Kommentarer
Postat av: Linus

Schnyggt! Framförallt med hundvalpen... :)

2009-08-25 @ 21:03:28
Postat av: B

självklart bebe :)

2009-08-26 @ 20:15:12
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/
Postat av: P

misstänker att din Shaun blev en ganska stor nypa salt bättre än min... Men! Jag kan skylla på att jag bara hade sett bilden på datorn, sen lade mig i sängen och målade där utifrån bilden jag hade i huvudet. Och jag hade bara svart penna.

2009-08-30 @ 12:06:23

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0