Här kommer Polhems nollning...

...tjolahej tjolaho tjolahoppsansa! Ni är Übers slavar, tralalalalalaa!

Idag var en riktigt rolig dag, skolan startade för de söta små liven och Noll-k plus PFK var där och välkomnade dem så snällt. PFK ska ha lite mer cred - de tältade faktiskt utanför skolan hela natten. Duktigt av dem.

Jag, Lilla Felicia och "Blatte Felix" gick runt och berättade för nollorna om nollningen och det var många som var positiva och kom med frågor och undrade och ville veta mer. Det var några som anmälde sig redan idag! Kul kul!

Imon har jag och de övriga eleverna upprop och sen har jag inte så mycket att göra, vad skönt!

Helvete, vad jag ska ha kul nästa vecka!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0