"HJÄLP! MASSA SAKER!"

Har haft en underbar dag ute på en liten ö utanför Torekov. Det bästa med allt var att man låg i solen och stekte i den grövsta värmen på hela sommarn och så tittar man in mot land - in mot Båstad - där det regnar. HA HA! B är skadeglad, lovin it! Men jag har lyckats bränna mig, men det är bättre än att inte få någon färg alls.
     Det var snorkallt i vattnet men (halv)doppade mig ändå, trevligt trevlig. Då kommer det en busig pojke med blonda lockar som har hoppat från bryggan och är jätteblöt emot mig, sträcker fram armarna mot mig för att få en kram.
     "Men det värmer" säger han.
     "Värmer vem?" frågar jag då.
     "Dig!"
     "Jaja... Eller hur."
Då gör han sig gullig och tittar busigt på mig och säger:
     "Men det värmer i själen."
Och jag blev ju bara tvungen att krama honom. Det var kallt. Men värmde...

För övrigt så är det nyckelpigeår i år. Det är prickigpigor överallt! På väg tillbaka till filten så attackerade dem T och han skriker för full hals: "HJÄLP! MASSA SAKER!" Vi skrattar en stund och sen lägger han till: "Men bajs är gott."

Han är knäpp. Han är go. Han är min.
Och nu pekar han finger åt mig för att han inte får läsa...

Love you babe.
/Burned bitterfitt.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0