Selsius!

Min kära vän Strömhjul med sitt akompanjemang Selsius spela på Sticky Fingers på onsdag den 19:e aug. Så alla som har ett fungerande identifikationskort bör infinna sig. Nu är det ju dock så att jag inte fyll 18 än (va?!) men då hade den underbara strömhjul en lösning även på detta - jag ska köra, så jag blir en i bandet. Det är helt sjukt. Så imon ska jag hem till honom och så ska han lära mig låtarna och lära ut stämmor till mig. I'm not good at stämmor, men vi får helt enkelt se hur det blir. Ser fram emot det iaf!





När jag vaknade i morse så var jag på städhumör (va?!) så jag har redan kört två tvättar, jag är duktig. Men jag blev dessutom på shoppinghumör - treevligt! Men jag har lovat T att vi ska ha en mysdag idag, men shopping är väl mysigt... Eller?

Åh, nu vaknade han! Fick leveransrapporten nu...

B

Ps. Vad gör man när man har ett missat samtal från ett nummer som inte finns på Eniro eller Hittapunktse? Ringer man tillbaka eller väntar man tills personen ringer igen. Om den ringer igen...?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0