We sold out all over the world.

Solen sprack just genom molnen och man måste nästan kisa lite. Jag sitter i Skabbets kök och känner lukten av pitt-i-pannan och ägg. Tändstickspojken sitter vid datorn som står på skrivbordet i andra ändan av huset och Skabbet springer omkring och plockar med disk och lagar mat samtidigt. Han e så duktig.

Vi har haft möte med PFK idag (minus Paranoidjäveln) och det har gått ganska bra med inte så många avbrott - vi gör framsteg! Men vi har tyvärr en del panikartande problem att lösa, såå, dags att lösa dem. För ni vet väl det? Allt löser sig!



Bitterfittan
Ps. Är det bara jag som undrar när fan jag blev så jävla positiv??

Kommentarer
Postat av: h

Nepp, tänkte precis när jag såg att du skrivit: Allting löser sig att "Hon måste, utan tvekan, vara ironisk"

2009-08-17 @ 22:33:34
URL: http://hannay3.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0