Bussy woman

Okej. Förlåt. Jag vet!

Jag ska snart skriva om de två senaste veckorna av mitt liv. Två helt fantastiska - men på helt olika sätt - veckor. Först Gotland med Politik, barnvaktande och ätande av dålig mat. Sedan Hultsfred med Musik, barnvaktande och ätande av dålig mat.... Hmm. Aja, skillnaderna kommer sen.

Nu går mitt tåg om typ ungefär exakt en timma så jag ska springa iväg mot Nisse terminalen för att åka ned till Torekov. Skönt med en pause från alla födelsedagskalas (tihi, roligt ord) jag varit på. Både Nana - Bartendern - och Skurt lyckades klämma in sina sammankomster på de två dagarna jag varit hemma. Ni är duktiga. Puss på er.

Och puss på er alla andra också så klart!
Jag är hemma på fredag igen, hörs då!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0