Cartoons - Witch doctor

Jag har barndomsflashbacks! Vi satt på QP hela Sam's Town (minus Paranoidjäveln) och så var vi några som drog igång lite skön allsång med goa gamla låtar. Först barnprogrammen man tittade på när man var liten. Till exempel Williams Önskestövlar, Arthur, Det Riktiga Disneydags (!) och många många fler. Go stämning var det ända tills "Harry Potter" flippade och skrek att vi skulle hålla käften. Då kommer Strömhjul ( Johan Palm ) med detta:

"Hey Witch doctor, give us the magic words.
-All right, you go: uh ih uh ah ah, ting tang wallawallabingbang"

Och klart som fan att vi andra går igång på det och fortsätter sjunga. Då händer det oväntade, Harry Potter säger: "Ååh men jag älskar ju den här låten!"

It's funny when things turn around 180 degreeze.





Nu är Tändstickspojken i Spanien - den jäveln. Och jag har lovat honom att jag ska sova hos honom på söndag när han kommer hem. Men, älskling, saken är den att vi åker ut till brännö då. Pappa sa att du gärna får komma ut och sova hos oss istället, jag säger inte emot, men kan tänka mig att du rätt trött. Du gör som du vill. Puss.

Och så får man hoppas att han går in på bloggen då...
Ahja, det löser sig!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0