Hultsfred '09

Det var min första festival och jävlar vad festival det var! Det var något av det bästa jag varit med om, inget snack om saken. Visst det var värre än vad jag trodde det skulle vara - på dräggfronten. Jag har blivit annorundla som person - mamma och pappa är inte jätteglada över detta, men det kan jag förstå...

Bästa: The Killers. Jag kan inte sätta ord på det.

Sämsta: Fick se Killers själv - jävla astma! Men jag var fucking först in i sjuktältet under konserten - om det nu är en merit. Jag klarade mig inte ens till andra versen på första låten - Human. Men detta har motiverat mig så jag ska fucking blir bra/hel/frisk och sen ska jag se dem igen. Ska försöka hinna nu på deras World Tour 2009, men får se om jag har pengar till det. Någon som är på?

Jag är lyckligt lottad och jag vet om det.
Ha det gött!

Puss B

Kommentarer
Postat av: TF

Tändsticksflickan är på

2009-07-21 @ 19:43:18
URL: http://tovetovetovetove.blogg.se/
Postat av: B

skönt, då ska vi hitta nån som passar oss oxå. Jag tycker frankrike låter härligt.

2009-07-22 @ 12:56:08
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0