Rolig film och allmän bitterhet.

The Proposal var sjukt rolig med många härliga skratt åt pinsamma situationer, visst den var en aning förutsägbar men det blir väl de flesta filmer i denna genren (det är väl därför man ser dem?). Med en galen liten hund och en bitchig Sandra Bullock får filmen fyra av fem be:en.

                 B B B B B            

När jag satt sedan satt på spårvagen hem med Damien Rice i öronen blev jag lite ledsen av mig och insåg att det var par över-fucking-allt. Kände mig så ensam då. Det var par på biografen. Det var par på spårvagnen. Det var par som gick på promenad vid Wavrinskys plats. Det gick ett par bakom det paret vip Wavrinskys plats. Och jag var ensam. Damien Rice hjälpte inte till ens lite vid det tillfället.

Nu ska jag bädda ner mig med en av mina favorit böcker, Harry Potter och Halvblodsprinsen. Jag fick lite gnäll av Bartendern för att jag blandade ihop vad som händer i sexan och vad som händer i sjuan, och fick i uppdrag att: "läs om dom förrfan!"

Så nu är det dags för lite "Gör om, gör rätt".
Natti natti <3

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0