Sommarlov - finally

Awesome. That's all I gotta say - awesome. Jag och Tändstickspojken var med och uppträdde på skolavslutningen igen, denna gången för ettorna och tvåorna. Det gick riktigt bra och det var sjukt kul att det var så många som kom fram efteråt med fina kommentarer. Den roligaste var "wow, jag trodde inte du kunde sjunga såå bra...", då blir man glad. Tackar very much!

Tisdagskvällen betydde regn regn regn och regn. Var på studentmotagning in the house of tändticksbarn. Plastbrodern E tog studenten från Fässberg - GRATTIS! Han var glad, ifall någon undrade eller tvekade på den punkten.
Klassen träffades på apslätten och visst, det regnade men det var sjukt trevligt ändå. Mys-mys under plåt-tak.

Tog mig tillbaka hem till T och däckade direkt, han var inte ens hemma... Hehe, men det är så det ska vara, man ska kunna komma och gå som man vill och kan, trevligt trevligt.

Idag då? Jo idag blir det tvätta lite kläder - och juste! Min kära fader fyller år idag, grattis grattis. Han fick en stekpanna av mig och lillebror (ba-bam-baaam, bli aldrig som jag...) och om ni fortsatte sjunga vidare där så skrattar jag åt er.
     Men nej, nu ska jag se till att fixa klart håret, sen blir det hem till Brallan (nu kommer hon whina för att jag kallar henne det) och sen blir det nya EP. Gött. Bildbevis kanske kommer upp senare, Brallan tycker mer om att stå bakom kameran än framför, men hon är bra på det. Puss på'et!

25 dagar kvar - B is happy now!

Ps. T är på väg ner till Grekland nu, så jag ska försöka att nämna honom så lite som möjligt denna veckan, för nu hatar alla honom. Med kärlek, men ändå. Ds.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0