Morgonsudoku

Vaknade av mig själv 06.22 i morse och tänkte; fan jag måste ställa klockan. Då är man okej i huvet. Trodde jag skulle till skolan och att jag dessutom hade försovit mig. Vilket är ganska roligt med tanke på att jag ALLTID börjar 10.00 på måndagar och har gjort det hela året. Bra jobbat.

Fyra timmar senare blev jag väckt av min kära moder som sa att det var dags att gå upp. Då var jag nära på att skrika tillbaka att jag hade sovmorgon och inte började förens tio - för er som inte kan räkna var alltså klockan närmare halv elva när mamma ropade. Åter igen, bra jobbat.

Väl nere i köket tog jag mig ett glas o'boy, en macka och GP del 3. Sudoku tajm.
Den var faktiskt ovanligt svår för att vara en lätt. Det fanns INGA sjuor. Och så plötsligt fick jag för mig att jag befann mig X antal mil söder ut en liten bit utanför båstad. Att jag satt vid det lilla köksbordet nere i torekov. Sjukt mysigt. Hoppas på att det blir till att fira Midsommar där nere :)

Puss puss
Bitterfittan.

Kommentarer
Postat av: Tändsticksflickan : )

vaknade av mig själv 6.22 imorse med två stukade fötter, huvudvärk och pinsamt många minnesluckor för att vara tjugoett (nåja, snart iaf). kan ju tillägga att jag var hemma halv tolv igår. förstår inte hur detta gick till.

gillar midsommarplanerna. gillar det lilla köksbordet (som för övrigt alltid har varit tokstort men i sommras tröttnade jag och J). gillar att du väl åtminstonde kommer hit på tisdag för vår Operation A!

2009-06-04 @ 22:46:43
URL: http://tovetovetovetove.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

haha, jo jag hörde lite om det... är stolt över dig Tf!

Ang midsommar blir det nog inte som planerat, min kusin kommer hem från afrika, har varit borta ett år, så vi (familjen) ska till Partille för att fira där, tror att jag kanske kidnappar med din bror, Tp!

Men klart som fain att jag är med på Operation A! Taggad som fan.



Ps.

Tf = Tändsticksflickan

Tp = Tändstickspojken

2009-06-05 @ 12:19:38
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0