En dag full av ärenden.

08 - 10 - 09

"AH JAG KISSAR PÅ MIG!" Vaknade 1.00 i morse/inatt och sprang till toaletten. H*LVETE vad ont det gör! Biter i en handduk för att inte väcka upp hela huset. Krissi kommer och stryker sig mot toalettdörren. Med hennes stora ögon tittar hon ledsamt på mig och undrar varför jag springer in på toa så här dags och gnäller som en hundvalp. Jag öppnar dörren åt henne och hon kommer in och börjar genast slicka på mina vader. Usch. Katten med strävaste tungan på Jorden. Strävaste är visst ett ord. Och hon låter mig tillochmed klappa henne på ryggen utan att hon böjer ner den - detta är nått som aldirg händer.

Kommer upp till rummet igen och ser att jag fått sms från Hallon:

"Sover du? Jag måste veta om du anmält oss till tävlingen för annars måste jag göra det. Puss <3"

Fuck. Det hade jag inte gjort helt. Så det blir till att sätta på datorn. Sista anmälningsdagen passerade för en timma sedan, please please. Såg gymnasternas besvikna ansikten framför mig när jag skulle ta skulden för att de inte får tävla. Shit. Skriver snabbt ihop det som var kvar att göra när jag hade somnat kvällen innan. Skrev en förklaring att jag hade somnat och tryckte på skicka. Nu var det bara att hoppas. Damn damn damn. Och sen somnade jag igen.

09.42 - PLING - sms - tänker: "AH JAG KISSAR PÅ MIG!" - fuck fuck fuck - läs läs läs - svara svara svara - spring spring spring - kiiiiissa. Åh, nu gjorde det inte ont!? Men vaa? YES PENICILLINET FUNKAR, SWEET! Går nöjt ner och äter frukost. Tittar på TV, hmm. Kissa igen - ah trött på detta. NOES! Nu gjorde det ont. Damn.



Åker runt 10.30 iväg till Läkaren igen, var klar direkt. Gick till banken för att fixa skatteåterbäring - awesome! Tog mig vidare bort till Linnégatan för att hämta Odd Molly blusen, passerade Subway och tänka - najs, lunch. Gick in och såg halva Polhem sitta där inne, då tänkte jag - åh, ovärt. Gick till Apoteket och köpte huvudverkstabletter ist. Hoppade på BLÅ express och sen var jag på marklandsgatan 12.23

Två timmar senare sitter jag nu och äter Cheez ballz till lunch - nyttigt värre. Men jag ska koka pasta sen oxo. Men inte nu.

Peace out, nu ska jag plugga matte. - Jo faktiskt.

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ååh tackar! va gör du nu då?

2009-10-08 @ 21:01:06
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0