Panikartad lördag

Fredagen slutade med Zach Braffs Garden State - den var konstig men bra - och mys i T's säng. Sjuka som vi båda är räknade vi ner till det magiska klockslaget 22.00. Det är då vi får ta penicillin, panodil och p-piller. Eller ja, det är bara jag som tar p-piller, inte han.

10 - 10 - 09

Vaknade och mådde bra. Vände mig om för att titta om T var vaken. Det var han. Och han låg och tittade på mig. Tönt. Med kärlek i rösten.

Host och huvudvärk resulterade i kväljningar och kräk. Vi gick upp och åt en mysig liten frukost med hans plastbror E.

Väl tillbaka uppe på rummet hade pappa ringt och lämnat ett meddelande.
"Hej, det är jag. Vi måste iväg och fixa passfoton... såå du får skynda dig hem. Ring mig. Heeeej."
Mmm Kanarieöarna. Sweet.

T övningskörde mig hem och nu ska vi bums iväg för att fixa passen, vi har tydligen jättebråttom och detta resulterar som vanligt i att alla skriker på varandra och det smälls i dörrar. Mamma och pappa är inte hemma.

Ikväll kommer familjen Vatten hit för att fira mig i efterskott och senare kommer Hallon hit för att sova här innan tävlingen imon. Det ska för övrigt bli jävligt intressant med tävlingen imon. Jag har feber, kan knappt andas genom näsan och halsen är tjock som Homer Simpson och jag hostar slem så det skvätter grönt om det. Jag är graciös, så håll käft.

Får se hur det blir med tävlingen helt enkelt.
Den är i alla fall i Angeredssporthall imon söndag, tidigt. För er som vill dit.

Puss på er, nu måste jag sminka mig xD

Ps. Och precis NU slet pappa upp dörren: "Klar att åka?!"

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0