Shopp-o-holic

Det var svårt att gå bananas i MUS. Plånboken ville inte gå riktigt så bananas som fingrarna ville och hjärnan var fegis och logisk och tänkte hela tiden: "Kommer du använda den färgen?", "Passar du verkligen i det där?". Feen va ja ska va vuxen och ansvarstagande då!

Det slutade med att jag bara köpte vad jag behövde - wtf?? - en helt plain vanlig ögonskugga utan skimmer. Najs. I like it. Sen tittade jag typ på allt de hade där. Det blåa glittret "lånade" jag av mamma när jag kom hem. Men finns det hjärterum...


Har en grov -t skön- känsla av att jag kommer gå till MUS i fortsättningen och jag gillar't!

Jag ser det dock inte som att jag blivit av med pengar, utan det är mer som en investering... (Hur fan ska jag ljuga ihop det här för mig?) Jo jag menar bara att det är BRA smink. Inte mer H&M-skit nu. Det ska vara riktiga grejer. Då får de kosta 135:- burken, so be it!

Plus att jag tjänar ju extra nu när jag är mattelärare - it's awesome! Då både kan jag och har råd med att skämma bort mig med lite smink ibland.

SÅÅ... nu är iaf jag övertygad om att det var ett fett bra inköp.

Tyst.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0