Tävlingsdagen är kommen

Äldreklassen är nu avslutad och det är snart dags för de yngre. Jag tänker på er tjejer.

Jag har ju dock mina egna små tävlingar på gång. Med T är allt en tävling. Vem som ligger kvar längst i sängen. Vem som är mest kissnödig. Vem som är mest trött... Allt är en tävling. Vi är precis som barn, när allt var en lek, när det var okej att säga pinsamma och barnsliga säker.

Nu säger han: du skriver om mig eller hur? Och han plockar upp sin mobil för att läsa inlägget när jag publicerat det... Han vänder sig med ryggen mot mig och mumlar: "du é elak". Mitt svar på det är: du är underbar.

The finish line: det fucking regnar och jag har glömt min mössa hemma...

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0