18 år

Okej, så idag fyller jag år och denna dagen har varit så sjukt lång men jag tänker tyvärr inte skriva ner allting nu för att nästa punkt på födelsedagslistan är mysa med T, jag återkommer ang paket och aktiviteter under dagen. Peace out.
Kärlek!


Update: Here it goes for real...

Ska börja med att säga att det var en av de längsta dagarna jag varit med om. Jag fyllde år men det kändes som att det var fem dagar sedan jag blev uppvaktad på sängen. Livet är hårt.

På morra fick jag ny mobil - en T700, like I wanted - pengar till körkort, känns riktigt jävla bra! Fick fina kläder, jättefina kläder, Camilla Läckbergs nya bok av lillebror och av den minsta fick jag ett silverhallsband med ett hjärta som det stod love på.

Väl på skolan träffade jag BigSmile, hon hade gjort detta till mig:



Fattar ni varför hon heter BigSmile??

Biotekniklab - vi skulle renodla bakterier så här såg mina ut från förra veckan när vi gjorde utstrykningen:


Det är två olika kolonier: E-Coli och S-Lutea, den ena gul och den andra vit. Jag tycker att detta är så fruktansvärt häftigt och intressant och jag kan bara inte släppa det. Glöm CSI - det går inte till så.

Efter - Biotekniken som var min enda lektion den dagen - åkte jag in till stan för att luncha med mamma. Dock var hon inte klar när jag lämnade lindholmen så jag fick traska runt lite på stan och göra några inköp, fixade en vante till min telefon.



Eftersom det inte blev någon rosa mobil blev det en rosa vante. - Oh shit, jag kom på att min mobil inte har något namn! Hjälp mig döpa honom!

IAF... sen gick jag till apoteket och köpte p-piller och apotekaren grattade mig på fölsedan, då blev jag glad! Efter det lunch - så jävla gott. Jag och Mommy gick till Palace på brunnsparken och hade det jättemysigt. Sedan gick vi till Esprit och bytte en kjol, jag tog mig till en affär på Linnégatan och lämnade in min Odd Molly blus som gått sönder. FAN jag skulle ju hämta den idag. Snopp.

PFKmöte

Bokstavskombinationens telefon...

På kvällen hemma var det mysigt med Tändstickspojken och fick ett par otroligt fina örhängen av honom. Fick flera komplimanger för dem i skolan idag. Tack!

Det har aldrig tagit så lång tid att skriva ett inte så jättelångt blogginlägg - jag tittar på Greys Anatomi.

Nu ska jag sova, puss puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS LINNEA :D <3

2009-09-29 @ 21:42:52
Postat av: Annielyn

Grattis igen <3, hoppas att klivet till vuxen världen varit grymt bra! :D

2009-09-30 @ 08:28:49
URL: http://rockmyw0rld.blogspot.com
Postat av: Anonym

palace är tydligen ett jättebra ställe att hänga på om man vill träffa milfar... skoja bara, näe men det är sant. har jag hört... har inte gått dit än eftersom man bör vara 22 innan man milfdebuterar... gossip girl for the win btw

2009-09-30 @ 23:20:55

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0