Fesk hete're

Jag och Skurt har idag varit alldeless för glada med tanke på att det är måndag och på måndagar har vi engelska. Jag har alltid älskat engelska men man kan väl säga att det har ändrats. Det suger.

Men i alla fall, B-S (haha, bullshit) flummade på som aldrig förr enda fram till historialektionen då jag faktiskt somnade på bänken. Då blev jag matad med godis så jag höll mig (nästan) hela mattelektionen oxo. Jag står för övrigt fast vid mitt uttalande om att matte E är svårt. Väldigt svårt. Men idag gick det ändå bra måste jag säga.

Jag är helt jävla cp-trött och nu ska jag steka fisk och plugga matte. Fast inte samtidigt.

God natt!


Ps. Jag behöver, som mitt Lammkött skulle säga - "sova." Bara liiite internt.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0