Krönika blir till CV?

Sitter återigen i datasalen på våning 4. Vi har inlämning nästa fredag och jag har inte börjat på min krönika än, men jag tror att jag ska skriva om rökning. Det blir inte riktigt bra, det blir inte som jag vill ha det. Det duger inte riktigt. Jag har bestämt mig för att ha MVG i SvB så det måste blir bra. Måste.

Nu började vi gå igenom hur man skriver ett CV och det ska vara klart någon gång under terminen. Lite jobbigt med flytande deadline faktiskt. Men men, jag ska skriva en och lämna den ena till läraren och den andra till McD. Deeet blir bra.

Efter fysiklabben (aaaaaah, jag vill inte!!) så ska jag ta mig till läkarn och fixa en ny utskrift på mitt läkarintyg, så jag slipper paya 2500 spänn, det känns värt.

Puuss,
Bittahfittah

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0