Livet tillbaka till det normala, eller?

Så nu är nollningen slut och jag ska börja fokusera på skolan och hur man tar sig genom vardagen igen. Jag har en föraning om att det kommer bli svårt.

1. Imon har vi skolfoto, jag ska vara Batman, har inte fixat klart det.
2. Jag ligger redan efter i skolan i flera ämnen vilket är rekord för vi är bara inne på tredje veckan.
3. Jag bråkar med en - förut väldigt nära - vän till mig och det gör ont och är jättejobbigt.
4. Ska nu börja träna igen, tävling om fyra veckor - ska bli intressant, ingen press, stretcha som fan och lär dig allt det nya, deeeet kommer gå bra, nemas problemas. - host
5. Jag är fortfarande sjuk, men dum som jag är går jag till skolan och blir ännu sämre. Skjut mig.

Den äckligt klyschiga sanningen om vad det är som tar mig upp på mornarna, varför jag går till skolan nu för tiden och vem det är som jag fortfarande andas för - är min Pojkvän. Så äckligt sött och sliskigt men så äckligt panikartande sant. Jag är så fast, så fast. Älskar Honom mer än allt. Så panikartande sant.

B2 kom hem från London, jag behöver simma. Eller bara ta en kaffe.

Kommentarer
Postat av: Morten

Linnea jag måste erkänna att jag faktiskt läst din blogg ibland, den är jätte fin å de e alltid kul att veta att du lever. Du e en liten tönt men de e väl tur att du hittat en lika töntig pojkvän. keep it real och fortsätt kolla på världen men en föraktande "jag är bättre än alla er" blick.

2009-09-07 @ 22:55:23
Postat av: h

Min darling jag är hemma och jag kan både simma och ta en kaffe med dig (trots att plånboken skriker TOM) så tar vi tag i ditt liv och rättar upp det igen! <3 Älskar dig

Ps. Jag hade utan tvekan spökat sönder mig på nätterna!!

2009-09-07 @ 23:31:31
URL: http://hannay3.blogg.se/
Postat av: B

Tack mina kära vänner!



M, Det känns jättebra att ha en sån supertöntig pojkvän, vi tävlar. Och tro mig, jag är bättre än alla andra!



H - B2, (varför är du jobbig och byter namn 24/7??) WOHO! Det var allt jag hade att säga :P

I'll give you a call!

2009-09-09 @ 07:19:40
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0