Morronproblemen.

Jag orkar inte klä på mig. Min buss går om 30 min och jag orkar inte klä på mig. Tanken på att sätta på sig kläder - eller kanske är det tanken på att kliva ur mjukisbyxorna och PFK-hooden - känns obehagligt långt borta men ändå så påträngande nära. Plus att glödlampan i min grarderob sprack igår. *buttrar*

Men jag kan ju säga så mycket som att igår - då klädde jag på mig och damn vad snygg jag var.


Jag ser ut som Kim i Batman och Robin. Right?


Goofy och Skurt körde på "BBM-stilen"

Damn! Nu måste jag klä på mig - faan. Haha, det blir dusch, smink, kläder och packning på 10 min. Inget som man inte gjort förr. Eller ja, jag måste ju in på facebook först oxo...

Puss!
B

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0