Möte med Noll-k

Nollningen är över men inte allt jobb. Nu ska det räknas pengar, skrivas utvärdering, bestämma ny Über... Det finns en del kvar att göra som sagt.
     Nu sitter vi vi 33g, mötet är precis avslutat och det känns som det varit mer skitsnack än nödvändigt snack.

Jag har dessutom märkt att det är en till person som börjar skriva anonymt - förklarar hur cool jag är och att jag är personens störtsa idol. Humor. Jävligt kul.
     Som tur är ser jag skillnad på alla anonyma kommentarer.

Puss, hörs senare!


Kommentarer
Postat av: anonyma originalet

Nu vet folk vem jag är. klarade att hålla mig anonym i lite mer än ett dygn... trodde att jag skulle klara av att hålla mig hemlig i all evighet, men icke. Kul var det i alla fall. :D

2009-09-24 @ 16:23:49
Postat av: B

japp, lika bra att ge dig själv ett nytt smeknamn ;)

2009-09-24 @ 20:19:35
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/
Postat av: Anonym

jesper till über!=)

2009-09-25 @ 14:13:38
Postat av: B

jasså det tycker du?

på vilka grunder? ;)

2009-09-25 @ 14:51:10
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0