Skitsnack

God morgon mina små vänner!

Jag blev väldigt glad nu när jag loggade in på bloggen och såg hur många som var inne och läste igår. Jag har sedan nollningen haft en ökning med ca 2-3 läsare/dag. Men igår gick det från 31 till 97! Ja ja jag vet, jag är inte som KENZA med sina 70 000 läsare/dag, men närmare 100 är fan inte dåligt!

Nu när jag vaknade så gick jag ner i källaren för att hänga en tvätt, och för typ första gången insåg jag att jag var KLAR med tvätten! Eller ja, nästan i alla fall. Det finns tre högar kvar men de fyller inte maskinen ens om man lägger ihop dem - och det skulle vara ett misstag för det är klarblått, rött och grå-bieget. Dumt!

Klippboken som jag har skrivit lite om - ytterst lite - börjar faktiskt likna ett fotoalbum! Jag har 4 kapitel än så länge, men jag har slagit ihop två stycken. Bilderna är mycket fina och det enda som saknas nu är bildtexter och glitter! Ah, jag börjar bli som Stalin-Malin ( =Lilla Felicia )!

Min to-do-list ser hyfsat bra ut. Jag har kommit på fler saker som jag inte skrev upp från början. Inte för att jag har gjort dem, men jag har kommit på dem!

En sak som jag verkligen vill göra idag men inte kommer hinna är att titta på Lilla Nollan J när han tävlar i pardans! Så sjukt häftigt att jag tror jag blir avundsjuk. Okej, jag blir avundsjuk. Det är i alla fall i Lundby idrottshallar, man hoppar av på hållplatsen innan Lindholmen om man kommer från stan, det har redan börjat, SKYNDA ER DIT!

Nog bloggande för en stund, nu ska jag göra ett halsband och sen fixa ett litet hemma spa!


Ingen har någonsin sagt att jag är normal.

Puss, vi hörs snart,

Ps. Jag har nu kommit fram till att matte E är sjukt svårt och väldigt komplicerat. Inte kul.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0